ارزش های بنیادین
*التزام با مدیریت کیفیت و معیار های فنی و مهندسی در ارایه محصول و خدمات به منظور صیانت از سرمایه های ملی و فردی و ایجاد محیط زندگی مطلوب برای مشتریان ارزشمند تر است .
*صداقت ،امانت داری ، و پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای .
*مسؤلیت پذیری در قبال مشتریان ، جامعه و تلاش در جهت حفظ محیط زیست.
*ارایه خدمات فنی با کیفیت و مطلوب به آحاد جامعه و شهروندان .
*پشتیبانی قوی و فعال در زمینه خدمات پس از فروش و به حداکثر رساندن مدت زمان خدمات گارانتی و وارانتی .
تلاش در ارتقاء شرکت از طریق توانمندی سازی کارکنان و بکارگیری اصول تعامل سازمان .
*توسعه فرهنگ کار مبتنی بر کار گروهی و تیمی به منظور انجام کامل و بدون نقض تعهدات شرکت .
* تلاش و تأکید بر نوآوری مستمر در کلیه فرآیند های عملیاتی شرکت و تشویق کارکنان به اهتمام آن .
*تصمیم گیری بر مبنای بررسی و تجزیه و تحلیل علمی داده ها و اطلاعات.
* استفاده از پرسنل فنی و مجرب و کار آزموده جهت اجرا و انجام کارها و پروژه ها و دارای مدرک های معتبر علمی و عملی از اداره فنی حرفه ای جهت ارزیابی پرسنل با توجه به اصول و قواعد .
*استفاده از نیرو های متخصص داخلی و توجه به اولویت اصلی استفاده از کالا ها و محصولات تولید داخلی .
* تحقیق و پژوهش در زمینه محصولات خارجی و به اجرا در آودن مهندسی معکوس و جلوگیری از خروج ارز از کشور و کمک به بهبود شرایط کار جهت جوانان جویای علم .
اجرای پروژ های متعدد ساختمانی ،تجاری،صنعتی در خارج از کشور و اعزام نیروی کاری جهت پروژه ها به خارج از کشور و بهبود شرایط کار ویژه متخصصین و جوانان و ایجاد اشتغال .